Cuadro de texto: Pídelle aos teus amigos ou familiares as súas receitas saudables favoritas.
Pide pizza de masa fina ou integral.
Compra refrixerios saudables, noces, froitos secos, galletas de trigo integral, queixo reducido en graxas, vexetais cortados previamente, froitas enteiras, etc. para ter a man cando sintas fame.
Ve de compras ao supermercado cunha lista de opcións saudables.
Usa ensaladas no traballo, a escola ou nos restaurantes para consumir máis vexetais ese día.

Cuadro de texto: Plan de Alimentación Saudable para Mulleres
Cuadro de texto: Un plan de alimentación saudable pode axudar. 
Incluirá alimentos de todos os grupos de alimentos, para que recibas todas as vitaminas, os minerais e os nutrientes esenciais que necesitas. 
Tan só tenta con algunha destas suxestións por vez.
Empeza da pouco cun só obxectivo, e unha vez que descubras como satisfacer os obxectivos da maioría dos días da semana, escolle outro obxectivo pequeno. 
Antes de que te deas conta, xa estarás a seguir un plan de alimentación!
Compra unha froita enteira no supermercado para cada día da semana.
Agrega polo menos un vexetal a unha das túas comidas cada día.
Cambia o teu iogur favorito por iogur natural cunha froita enteira.
Bebe auga con limón en Cuadro de texto: lugar de bebidas azucradas.
Agrega unha ensalada xa preparada á túa cea a maioría dos días da semana.
Compra unha lambetada ou unha comida rápida menos (papas fritas, galletas, xeados, etc.) que as que comprarías normalmente.
Cando pidas comida chinesa, escolle arroz integral en lugar de arroz branco.
Coloca un recipiente con froitas enteiras na encimera da túa cociña.
Compra mariscos en lugar de carne de res ou porco para cear unha vez á semana.
Planifica unha comida sen carne ao usar  frijoles ou  tofu unha vez á semana.
Cambia un alimento con azucre do almorzo (cereais con azucre, boliños, rosquillas, etc.) por algo con grans integrais ou proteínas, como fariña de avea, tostada de trigo integral ou un ovo.

Plan de Alimentación Saudable para Mulleres

1

Métodos Naturais para aliviar as Dores de Regra

 

2

Saúde Familiar:

Tipos de Termómetros. Como elexir

2

Saúde mental e emocional: Superar a hipocondría

3

Saúde sexual

 

3

A saúde laboral: accidente de traballo

4

Pasatempos

4

Cuadro de texto: Boletín Trimestral Nº 2
Xaneiro –Marzo 2019
Resultado de imagen de saludCuadro de texto: Paseo de San Roque, nº 4 Andar 2º
32.780 A Pobra de Trives
Cuadro de texto: Teléfono: 988 33 00 12 
Fax: 988 33 10 10
Correo: cimtrives@gmail.com

“PORQUE A PRIMEIRA RIQUEZA É A SAÚDE”