Inicio Novas Big Ride Manzaneda

PostHeaderIcon Big Ride Manzaneda

O Concello de Manzaneda acollerá un ano máis (9ª edición) o Big Ride Manzaneda con 14km. de descenso da modalidade avalancha.

Non podemos máis que invitar os veciños, compañeiros, e todo aquel que nos queira visitar durante toda a fin de semana a asistir a un dos espectáculos/deporte máis singulares e espectaculares que nos brinda de acercar a organización.
Agradecer sinceiramente a organización que se acorda de nos ano tras ano para situar o Concello de Manzaneda entre os catro escollidos en toda a península para realizar tal evento.
Pedir disculpas de antemán a todol@s veciños que se poidan ver afectados polos breves cortes de estrada e animarvos a participar e animar os participantes nesta novena edición para que non sexa a última.
No seguinte enlace podedes ver os horarios da proba: